ستونی به قطر ۷سانتی متر!

فکرشو بکن تمام روزتو بذاری واسه طراحی چند تا ستون قطرشونو به دست بیاری بعد بری واسه بدست آوردن تعداد مراحل و یکی بیاد بهت بگه که اشتباه بدست آوردی.تو جای من باشی چی کار می کنی؟چند روزه که خودم مثل ستون شدم بسکه ستون طراحی کردم!تازه انگار هنوز هیچ کار نکردیم.مخم داره سوت می کشه.عصبانیم از دست استاد و دوستانی!که خیرشون هیچ وقت بهت نمی رسه!باز روز از نو روزی ازنو!تازه فکرشو بکن که بخوان از رو طراحی تو یه واحدو بسازن.یه واحد تولید شوینده با قطرستونی به اندازه مثلا ۷سانتی متر.من که فکر می کنم تو هر روز نهایتش یه بسته پودر شوینده تولید می شه!و بعد از گذشت یه روز شرکت ورشکست می شه و با تیپا می اندازنت بیرون .بعد می گن مهندسای ایرونی بی سوادن!خب من چی کار کنم وقتی استاد هیچ اطلاعی بهت نمی ده و تو هی مجبوری واسه کم کردن مجهولات فرض کنی.خب معلومه که واحدتم فرضی در میاد دیگه و مثلا مجبوری بگی این واحدی که من طراحی کردم در مقیاس به قول استاد نیمه صنعتی بوده!

نظرات 5 + ارسال نظر
یک عدد موجود زنده یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:31 ب.ظ http://ghazenaz.blogfa.com

سلام
میبینم که حسابی افتادی به خرخونی و پروژه و ....
خدا صبرت بده
البته حقته هر چی مصیبت بکشی
اون روزی که میگفتم بیا کامپیوتر بخون واسه همیناش بود !
حالا بشین عمرتو بذار پای طراحی واحد تولید کف صابون !
بابا آخه این چه رشته ایه که تو داری ؟

یک عدد موجود زنده یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:44 ب.ظ http://ghazenaz.blogfa.com

راستی من که از این رشته شما سر در نمیارم !
ولی هر کمکی که از دستم بر بیاد واست انجام میدم !
تو فقط بگو !

یک عدد موجود زنده سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:15 ق.ظ http://ghazenaz.blogfa.com

اصلا تقصیر منه که میخواستم کمکت کنم !
مهندس قلابی کج !!
الهی که همون شامپویی که میخوای تو اون کارخونه کذایی با اون ستونهای لاغر و مسخره اش درست کنی بره تو چشمت !
الهی که اون کارخونه کذایی که میخواد مواد شوینده که چه عرض کنم ! سدر و کافور بسته بندی شده تولید کنه یه زلرله بیاد و مثل پودر شه و بریزه زمین !
الهی که تو اون ستونهای کج کارخونه ات سوسک و موش لونه کنه !
الهی که ...

یک عدد موجود زنده سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:18 ق.ظ http://ghazenaz.blogfa.com

الهی که یه فیل بیاد و همه کارگرای کارخونه ات رو بخوره !
الهی که .....
در ضمن رشته ما هر چی باشه کلی کلاس داره !
مثل شما طراحی تیر و تخته نمیخونیم !
این درسای چرت چیه که تو میخونی ؟
بجای درس خوندن برو به اون ستونهای لاغرت غذا بده که همینجوری کوچولو و خنده دار نمونن !‌

یک عدد موجود زنده سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:20 ق.ظ http://ghazenaz.blogfa.com

ولی من یه راه بلدم که کمکت کنم !
تو ستون ها رو ۷ سانتی طراحی کن !
من یه کارگر میگیرم که صبح تا شب بهشون کود و آب بده !
سر دو سال قول میدم ستونهای لاغرت مثل خطوط انتقال نفت چاق و چله شن ‌!!

کف کردم بسکه چرند به هم بافتم !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد