روح غمگین من!

روح غمگین من!اندکی آرام گیر و به سخنان جسم بی ارزشی که از دیدن اجسام متحرک دوروبرش به ستوه آمده است گوش فرا ده!

درست است که تمام دلخوشی هایت را بر باد داده ام و مدت هاست که سرگردانی را بر تحمل این عذاب طاقتفرسا ترجیح داده ای ولی اندکی گوش فرا ده!

روح غمگین من!به اطرافیانم بنگر!آنان نیز چون من یا روح هایشان را فراری داده اند یا آن را در قفسی مطلا به زنجیر کشیده اند...از دیدن این اجسام بیروح که تنها٬صفت متحرک می تواند بیانگر زندگی یکنواختشان باشد به ستوه آمده ام...من نیز یکی از آنانم و می توانی به کنه زندگی پرملال و زجرآور من پی ببری...

روح غمگین من!میدانم دیگر دلت نمی خواهد به زندان خوش آب و رنگ جسم برگردی ولی برای خدا دمی آرام گیر!برای خدا به حال من دل بسوزان و برای خدا فرصتی دوباره به این جسم بیجان ده!شاید این بار فرصت را غنیمت شمارد وکاری کند که سرت را بالا بگیری و خرسند باشی که انسانی را دوباره با خودت و خودش آشتی داده ای...

نظرات 6 + ارسال نظر
sedigheh دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:47 ب.ظ

to ra ze kongareye arsh mizanand safir
nadanamat ke dar in damgah che oftadi

صدیقه دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:23 ب.ظ

روحی که غمگین باشد در کنار روح غمگین دیگری آرام می گیرد .قلبهایی را که غم به هم پیوند داده باشد شکوه شادمانی هم نمی تواند از هم جدا کند . عشقی که با اشک تطهیر شده باشد تا ابد پاک و زیبا خواهد ماند .
جبران خلیل جبران

آقای چاق دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:35 ب.ظ

خواهش می کنم خانم گنده! از وبلاگ من خانواده رد می شه درست صحبت کن.

خط سوم دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:37 ب.ظ http://www.khatesevvom.blogfa.com

قشنگ بود.خیلی

خط سوم دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:26 ب.ظ

سهم ما از زمان جز دلتنگی نیست
صبوریم چون مجالی برای دیدار نیست...

آقای چاق چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:53 ب.ظ http://www.chaghu.blogfa.com

رسید مژده که بهار ‌آمد و سبزه دمید
وظیفه گر برسد مصرفش گل است و نبید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد