ساقیا آمدن عید مبارک بادت...

سال تحویل شد...به همین راحتی و من امسال در خواب بودم...خواب های خیلی قشنگی هم می دیدم که اصلا نمی ارزید برای شنیدن چند تا برنامه مزخرف  تلویزیون و صدای توپ که همیشه خدا از زمانی که من بچه بودم همین جوری بوده بیدار شوم...فکر کردم تمام سال تحویل ها راکه بیدار بودیم چه گلی به سر خودمان و سال پیش رویمان زدیم که امسال حسرت بیدار نبودنمان را بخوریم...

لحظه سال تحویل هم مثل همه لحظات دیگر است و انقدر تکراری شده که امسال حتی رغبتی به انداختن سفره هفت سین هم نداشتم... نمی دانم شاید پیر شدم که این قدر بی انگیزه و بی علاقه به استقبال سال نو رفتم!در هر صورت امیدوارم امسال سال پر برکتی برای همه باشد و کمی تغییر کنیم.البته آن هم از نوع پیشرفت نه پسرفت...

عید همه مبارک.ان شا الله بهارها و عید های زیبای زیادی را در پیش رو داشته باشید. 

نظرات 2 + ارسال نظر
کشکول چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:30 ب.ظ http://kashkolans

عید آمد

صادق جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:02 ب.ظ http://s-masoudi.blogfa.com

خدا سال نو شما رو هم بیامرزه ! ایشالله که صد سالتون درد نکنه !
چه میدونم از این حرفا دیگه !
مثلا من که سال تحویل بیدار بودم چیکار کردم !؟ اونقدر گیج بودم که یادم رفت یه نگاه بندازم ببینم بالاخره این ماهی قرمزه موقع سال تحویل سیخ وایمیسته یا نه !‌
از سر شب منتظر نشستم سال تحویل شه !‌سال که تحویل شد رفتم گرفتم خوابیدم ۵ دقیقه بعدش !‌همین !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد