گلایه

سلام.نمی دانم چگونه می شود از دوستانی که با نظراتشان من را از زندگی بیزارتر می کنند تشکر کنم!هر وقت آمدم جدی مطلبی بنویسم همه به گونه ای مرا به باد تمسخر گرفتند!جالب است که بعضی از دوستان احساس می کنند  چون بزرگ شده اند نباید افکار کودکانه داشته باشند و دوستانی مرا متهم می کنند که به خاطر درس خواندن زیاد مخم گلابی زده است!دوست خوبم من می دانم که زندگی فقط درس خواندن نیست آخر اگر این طوری فکر می کردم که هیچ مشکلی برای کنار آمدن با خودم و راضی کردن خودم برای این که درس بخوانم نداشتم!من دارم تمام تلاشم را می کنم تا به خودم و همه بفهمانم زندگی فقط درس نخواندن نیست!همین.

نظرات 11 + ارسال نظر
یک عدد موجود زنده شنبه 22 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:18 ق.ظ http://ghazenaz.blogfa.com

خوب حالا چرا به دل میگیری !
اینکه آدم مخش گلابی بزنه که چیز بدی نیست !
گلابی زدن مخ یه جورایی مثل سرماخوردگیه !! فقط با این تفاوت که تو دوره ای که مخ آدم گلابی میزنه آدم تو مغزش صدای گلابی میاد !!
به هر حال چرندیات من دیوونه رو به دل نگیر ! در ضمن تو رو خدا اینقدر سعی نکن حرفای عادی و روزمره رو تو قالب متون ادبی و جملات سنگین و. ... بچپونی !!
مثلا خیلی ساده میشه نوشت منو مسخره کردن !‌تا بنویسی مرا به باد تمسخر گرفتند !
البته به من ربطی نداره !‌خودمم میدونم !‌اما خوب چه کنیم که نمیشه نگفت !
در ضمن این روزا هر چی بیشتر میگذره حس میکنم که تو یه چیزیت هست که معلوم نیست چیه ! وگرنه تو قدیما همچین موجودی نبودی که همش از خستگی و افسردگی و ... حرف بزنی !‌

یک عدد موجود زنده شنبه 22 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:23 ق.ظ http://ghazenaz.blogfa.com

به هر حال اون چیزی که باقی میمونه و نگفتم اینه که من همچنان منتظرم که بگی مشکلت چیه که این روزا اینجوری شدی !!
هر چند که به قول سهراب :
هیچکس زاغچه ای را سر یک مزرعه جدی نگرفت !!
خوش باشی...

گنگ خوابدیده شنبه 22 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 06:26 ب.ظ http://www.lepetitprince.blogfa.com/

سلام خانم حسینی
خیلی وقت بود سر نزده بودم
ای بابا از این دوستا که زیاد پیدا میشن!!!
غصه نخور(ببین من کودکانه میگم)تو هم غصه نخور...

فیامتا دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:42 ب.ظ http://partgah2.blogfa.com

خدا دوتا گوش داده واسه این که از یکی بشنویم از یکی حرفای شنیده رو بیرون کنیم.
خیلی ها هم میان یه حرفی زده باشن که فقط زده باشن(از جمله‌های قصار بود:دی)
بهتر نشونیم
نبینیم
درک نکنیم
خیلی‌ها رو خیلی چیزا رو!

یک عدد موجود زنده جمعه 28 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:59 ق.ظ http://ghazenaz.blogfa.com

بالاخره میخوای آپدیت کنی یا نه !؟

یه دوست جمعه 28 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:53 ب.ظ

بلاخره اینو آپدیت میکنی یا نه؟
بسه کمتر خر بزن یکمی به خودت برس ظاهرا مخت گلابی زده آره؟
ارشد همچین آش دهن سوزی هم نیست دوسال از زندگیتو واسش دور میریزیا!!! از من گفتن اینو آخرش میفهمی .

صادق جمعه 5 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:35 ب.ظ http://s-masoudi.blogfa.com

سلام
من وبلاگم رو عوض کردم
خواستی بیا

یه پلی تکنیکی دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:22 ب.ظ

یه پلی تکنیکی دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:27 ب.ظ

سلام
نگفته بودی وبلاگ داری
خوب دانشگاهتون راحت نمره میده شمام بی کارید وبلاگ نویس میشید دیگه
حالا هم داری خرخونی میکنی
بابا یه کم هم استراحت کن
آخرش اینه که فنی قبول می شی دیگه
اینجا اینترنت مفتیه بعد از این بهت سر میزنم
فعلا خداحافظ خر خون

یه دوست چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:35 ق.ظ

تورو خدا اینو آپدیت کن
به جدت قسمت میدم ایو آپدیت کن سید.

یه دوست پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:33 ب.ظ

سلام
میخواستم از وبلاگتون خیلی تشکر کنم
خیلی وبلاگ زیبا و پر محتوایی دارید و زیبایی و قشنگی وبلاگ شما را من در نوشته هایی
میدانم که توسط خود شما نوشته شده است.و این کار در پر محتوا بودن و قشنگی این وبلاگ خیلی موثر است
میخواستم یه انتقادی داشتم باشم از کسایی که نظر میدن . و به گونه ای به باد تمسخر گرفتن .
من نمیدونم کسی که میاد نظر میده تو این حد وحدود هست میاد نظر میده یا نه؟
و کسانی که خودشون را صاحب نظر میدانند و نظر میدن و دم از افکار کودکانه و گلابی شدن مخ میزنند
خودشان غافل از این هستند که زاییده شدن شخصیت ادمی از دوران کودکی شکل گرفته است
یه دوستی تو نظرا گفتن انقده خر نزن مخت گلابی میزنه اخه من به این دوست خوبمون چی بگم
تقصیرم نداره معصوم که نیست چرت و پرت زیاد گفته
با تشکر
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد