دفاعیه

سلام.امروز روز سرنوشت سازیه.البته واسه من.چون یک ساعت و نیم دیگه باید از پروژم دفاع کنم.نمی دونم پروژه کارشناسی چقدر اهمیت داره.مطمئنا اهمیت زیادی  نداره ولی یک کم استرس دارم.می ترسم حاصل این دو ماه کارمو به راحتی بر باد بدم.نمی دونم چرا من این جوریم!یه وقتایی واست شش ساعت تمام در مزایا و معایب چیزی داد سخن می دم ولی یه وقتایی هول می شم...دست و پام می لرزه و صدام می گیره!این نشون میده که من آدم نرمالی نیستم؟!خلاصه امیدوارم امروز از اون روزایی باشه که بتونم خیلی خوب و راحت صحبت کنم.کاش امروز روز خوبی باشه !  مثل همیشه ای که استرس نداشتم و محکم بایستم و از خودم و پروژم دفاع کنم.فقط می خوام واسم دعا کنید.همین.
نظرات 1 + ارسال نظر
امیر شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:37 ق.ظ http://amir-perspolisi.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبی داری
گفتم حالا که خوشم اومده یک نظر ناقابل کمترین کاریه که می تونم بکنم
اگه دوست داشتی یه سری به من بزن
واگر از وبلاگم خوشت اومد بیا به هم لینک بدیم
موفق وسربلند باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد