تولدت مبارک

سلام.امروز تولد یکی از عزیز ترین کسانی است که در دنیای به این بزرگی دارم.کسی که روز های خوب و پرخاطره ای را با هم گذراندیم و ان شاالله باز هم در کنار هم خواهیم ماند.عزیزم نمی دانم چه جوری خوشحالیم را بابت تولدت ابراز کنم!آخر اگر این روز خجسته و فرخنده نمی بود من از کجا دوستی به مانند تو پیدا می کردم؟!نمی دانم اصلا چه طور شد که ما با هم دوست شدیم!اصلا یادم نمی آید.فقط اولین لبخند و سلام و احوالپرسیت را خوب یادم است که فکر کنم همان روز های ابتدایی دانشگاه بود و شاید یک سال از آن تاریخ گذشت که لبخند هایت بیشتر از همیشه به دلم نشست و شدم دوست همیشگیت.تو هم همین طور!هیچ وقت از هیچ کمکی در حق من کوتاهی نکردی.مگر من از دوستی بیشتر از این چه می خواستم؟حالا تقریبا سه سال از آن تاریخ می گذرد و من بیشتر لحظات این سه سال را در کنارت بوده ام.حتی بیشتر از زمانی که با خانواده و پدر و مادرم بوده ام! مهربانی٬وقار و گذشت در برابر اشتباهات دیگران چیزهایی بود که من در طول این سه سال بیشتر از هر چیز دیگری از تو به یاد دارم و کلاس هایی که اگر تو در آن حضور نداشتی عذاب آورترین کلاس های عمرم می شد ولی وقتی حضورت را در کنارم روی صندلی بغلی احساس می کردم همین کافی بود تا لحظات عذاب آور و خسته کننده کلاس به سرعت سپری شود تا باز هم ساعاتی را در کنار هم باشیم.تو از بعضی جهات شبیه من بودی و از بعضی جهات مکمل من و از بعضی جهات دلداری دهنده من برای لحظاتی که از همه چیز و همه کس به تنگ می آمدم!امروز تولد توست!امیدوارم هر جا که هستی سالم و سرحال باشی.مهم نیست که در کنار من باشی یا نباشی!مهم این است که دلم همیشه با توست چه این جا باشی چه نباشی. امیدوارم دوست خوبی برایت بوده باشم فائزه جان! و سعی خواهم کرد از این پس بهتر نیز باشم.

نظرات 8 + ارسال نظر
شهاب شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:56 ب.ظ http://binafasi.blogsky.com

تولدش مبارک!

صدیقه یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:28 ب.ظ

فائزه جان! تولدت مبارک.انشاا.. صد سال زنده باشی و دوست (نیروانا) باقی بمونی .

یک عدد موجود زنده دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:32 ب.ظ http://ghazenaz.blogfa.com

اوه اوه اوه
چه نونی به همدیگه قرض میدن !
ولی خارج از شوخی !
تولدت مبارک فائزه خانم !

مطهره پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:08 ب.ظ http://www.janijan.blogfa.com

سلام نیروانای گل
عزیزم من آپم
فدات بای

مطهره پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:09 ب.ظ http://www.janijan.blogfa.com

تولدت مبارک دوست نیروانا جونم

یک عدد موجود زنده جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:58 ب.ظ http://ghazenaz.blogfa.com

خوب بسه دیگه
تموم شد تولدش
یه چیز دیگه بنویس

وحدت جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:15 ب.ظ

سلام
مطالبتون بد نیست
ولی نشون میده که هنوز راه زیادی نیاز دارید تا بتونید نویسنده خوبی بشید
راستی هنوز هم با پرگار ارتباط دارید !؟
به دختر عمه تون(البته اگه اشتباه نکنم !) هم سلام برسونید

موفق و پیروز باشید

مهدی پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:08 ق.ظ http://www.ghalameeshgh.blogfa.com

salam doste khobam
mer30 az inke be man sar zadin
matalebeton khob bod ama ye enteghad ziyad tolani bod va be hamin khateram khaste konande darzemn ya pishnahadam daram bishtar az ax estefa bozorgtar va rangi benevisin pishnahad va enteghade mane haghiro omidvaram ke be kar begirin va narahateton nakone ye vaght
ya ali
باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد