بدون تو تنهایم!

وقتی تو این شهر هستی واسم فرق نمی کنه که پیشم باشی یا نباشی.در هر صورت خیالم راحته که تو این شهر شلوغ دود گرفته کسی هست که منو دوست داره کسی هست که می تونم تو بدترین شرایط روحی بهش اعتماد کنم و حرف دلمو بهش بگم.ولی الان چی؟تو این دو روزی که نیستی منم آروم و غمگینم.نمی دونی چه خوب دارم آدما رو می شناسم.یادته به خودم قول داده بودم از کسی بدم نیادو بدی هیچ کسو نگم؟ولی نمی شه!اصلا نمی شه!نمی دونم واسه یه سری از آدما باید گریه کرد یا واسه خودم.نمی دونم من مشکل دارم یا اونا.ولی خودت خوب می دونی که من آدم صبور وپرطاقتی هستم!ولی واسه خودم متاسفم که چهار سال با یه جماعت سر کردم و انقدر دیر شناختمشون.دوران دانشگاه هم داره تموم می شه و من از یک سری از افراد خاطره های بدی دارم.اصلا دلم نمی خواست این جوری بشه ولی وقتی یه نفر انقدربچه باشه که واسه اینکه تو از روی کتابش نگاه نکنی دستشو جوری بگیره که تونتونی ببینی ووقتی دستش خسته شد کیفشو بذاره رو میزواسه این آدم و همسر محترمشون جز ابراز تاسف کار دیگه ای هم میشه کرد؟دلم می خواست همین آدم وقتی با پررویی تمام از روی جزوه ام نگاه می کردمنم دستمو می ذاشتم روش .ولی من این کارا رونکردم.آخه این بچه بازی ها تو مرام من نیست.باز هم تو می گی بی خیال باش و ناراحت نشو!امیدوارم بهت خوش بگذره و زود برگردی.منو ببخش که به قولم عمل نکردم و درس نخوندم.می دونم ناراحت می شی ولی بدون تو دست و دلم به هیچ چیز نمی ره.

نظرات 3 + ارسال نظر
فائزه سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:04 ب.ظ

نمی دونم چی باید بگم اصولا تو دنیای دوستی دخترا از این اتفاقات زیاد می افته کاری هم نمی شه کرد به خودت نگاه نکن که مثل اونا نیستی هر کس یه جوریه اونا هم خوب یا بد همین طورین

هیچکس سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:57 ب.ظ http://Ghazenaz.PersianBlog.Com

آخه من نمیدونم به تو چی بگم !
این مسئله اصلا ارزش فکر کردن داره به نظرت ! تا اینکه بخوای واسش ناراحت هم بشی ؟

عاشق دخترک عاشق شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:15 ق.ظ

سلام
بلاخره این ماموریت تموم شد خیلی بهم سخت گذشت نه بخاطر تو بیابون بودن بلکه دوری تو و اینکه گوشیت هم خاموش بود با این مطلعت یاد آرش افتادم که سردشه . عزیزم تو دنیا انقدر مسائل مهم هست که نگا ه کردن به چزوه دیگری خیلی پیش پا افتادس
مواظب خودت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد